среда, 14. октобар 2009.

SENATA FOX/BRIVIDO split EP



E baš sam se obradovao kada sam čuo da su ove matore bradate drtine zvane Senata Fox snimile novi materijal. I dalje piče kratak hardcore punk sa rifovima koje smo svi već čuli, ali to i dalje dobro zvuči.Pet pesama u nekih 4 i po minuta. Sa druge strane ploče kako to obično biva kod split izdanja, jeste drugi bend - Brivido iz Rijeke. Ja za njih nikada ranije nisam čuo, to je valjda novi bend ljudi koji su svirali u Panaceji.Dobri su, brzi hardcore, ono, vožnja sve vreme sa po nekim blast trenutkom, podsećaju me na nekoga, ali da me ubiješ ne mogu da se setim na koga. Singl je objavljen za novoformiranu Riječku etiketu Sumoggu Records. Svaka pohvala za trud. Materijal se može slobodno skinuti ovde, a vama ako se dopadne, podržite kupovinom ovog singla.

Нема коментара:

Постави коментар