уторак, 16. фебруар 2010.

Recenzija: STORMS demo


Istina je, da ja do pojave Don't Mess With Texas nešto nisam ni obraćao pažnju na taj post rock. Ne obraćam ni sada nešto previše, ali s obzirom da mi se pomenuti bend poprilično dopao, onda sam malo više proširio vidike i upoznao se sa radom mnogih drugih bendova. Neki su mi bili više, neki manje, interesantni, a neki pak totalno neinteresantni. No, DMWT su se raspali, ali tri člana su nastavili dalje da sviraju u sklopu benda Storms, Neven je prešao na bubanj, a doveli su Jakića kao drugog gitaristu. No, Jakić ih je i napustio tako da oni sada piče kao trojka. Dakle, ovde je reč o njihovom prvom demo snimku sa tri pesme koji su sami producirali. I mogu reći da se meni ovo baš dopada. Ono što sam uvek voleo kod rada ove ekipe jeste taj pankerski duh i to što ne filozofiraju previše. I ovo mi je energičnije, nije toliko melanholično kao DMWT. Ako važi narodna da se po jutru dan poznaje, onda se preslušavanjem ovog dema može zaključiti da ću nadolazeći album ovog benda često vrteti. Još samo da vidim kako sve to i uživo zvuči i slika će biti potpuna

My space
Download

Нема коментара:

Постави коментар