понедељак, 4. мај 2009.

Recenzija - JATAGAN - Doći će ... CD


Hmm, u prvoj postavi ovog benda sam ja svirao bas, čak sam im i ime dao, tako da ću se truditi da budem objektivan što više mogu. Istina da u zadnje vreme ne pratim previše dešavanja na domaćoj sceni, ali sam poprilično ubeđen da sličnih bendova baš i nema, tj. da ovi momci ne prate trenutne trendove, što je sigurno plus. Sa druge strane, oni su i bend sa stavom. Zovite to anarhizam, situaionizam, ali su ipak bend sa određenim stavom. Što je, bez obzira da li se slažete sa time ili ne, ipak plus. Sada da se vratimo na muziku, Jatagan su poprilično krasterski orjentisani, ali ima tu i zaista dosta melodičnih linija, kao i upliva nekih drugih muzičkih pravaca, a sve je to u pojedinim pesmama i interesantno aranžmanski rešeno. Ceo materijal bi trebao da odiše i nekom mračnijom atmosferom, ali na žalost taj trenutak baš i nije uhvaćen, što bih ipak pripisao neiskustvu. Ovako je sve ispalo poprilično bučno. Ja bih imao zamerku i na dužinu materijala, mislim da bi sve imalo mnogo bolji efekat da je neka pesma manje. Sve u svemu, verujem da je Jatagan bend koji još uvek ima dosta prostora za razvijanje.
http://www.myspace.com/jataganusrcu
Album možete skinuti ovde: http://rapidshare.com/files/216918970/Jatagan_-_Doci_ce.rar

Нема коментара:

Постави коментар